Często zadawane pytania i odpowiedzi.
Powiadomienia SMS są wysyłane automatycznie dzień przed umówioną wizytą około godziny 12:00.
Nie ma potrzeby podpisywania umowy, system jest opłacany w cyklach miesięcznych i w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji Wirtualnego Kalendarza, poprzez nie opłacenie kolejnego cyklu.
Tak, z systemu można zrezygnować w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów. Jedynie ze względów księgowych nie zwracamy już opłaconych abonamentów.
Jak najbardziej, w dowolnym momencie istnieje możliwość zmiany pakietu abonamentowego. W calu zmiany pakietu prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected]
Każdy pracownik zdefiniowany w kalendarzu posiada edytowalny kolor przypisany do niego, który ma za zadanie ułatwić wizualną ocenę grafika każdego z pracowników, jednym spojrzeniem na kalendarz.
Faktury wystawiane są pod koniec bieżącego miesiąca rozliczeniowego, w którym dokonałeś płatności, nie później niż do 10 dnia kolejnego miesiąca.
Pakiety różnią się ilością pracowników, którym można tworzyć oddzielne grafiki na kalendarzu oraz ilością darmowych wiadomości SMS w pakiecie.
Wiadomości SMS są rozliczane miesięcznie. Po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego sumujemy ilość wysłanych wiadomości SMS, pomniejszamy ją o ilość darmowych wiadomości i na tej podstawie obliczamy należną stawkę za wysłane wiadomości SMS poza darmowym pakietem zgodnie z cennikiem. Jeżeli kwota przekroczy próg 10zł netto, wystawiamy i przesyłamy do Ciebie Fakturę VAT, natomiast jeśli ten warunek nie zostaine spełniony, wiadomości SMS wysłane poza darmowym pakietem w danym miesiącu kalendarzowym zostaną rozliczone ponownie w kolejnym miesiącu.
Tak, w pełni wspieramy importowanie danych i opcja ta jest bezpłatna, jednak abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedzi na te pytanie w 100% prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@wirtualny-kalen andarz.pl
Tak, zgdonie z regulaminem i ogólnie przyjętymi zasadami jesteś właścicielem danych, które wprowadziłeś do kalendarza i w każdym momencie masz prawo dostępu do nich.
W przypadku opóźnienia opłaty abonamentu, podstawowa funkcjonalność kaledarza zostaje zachowana i wciąż masz dostęp do swoich danych. Jedynie blokowana jest możliwość edycji i dodawania nowych elementów. Także wysyłka powiadomień SMS oraz rezerwacje On-Line zostają tymczasowo zablokowane aż do uregulowania należności. Jednak to od Ciebie zależy kiedy to nastąpi! Wszystkie Twoje dane będą spokonie czekać na Twój powrót, a Ty nie musisz się przejmować, że je utracisz.
Tak do rejestracji w systemie wymagane jest podanie adresu email. Poprzez ten adres e-mail będziemy się z Państwem komunikować. Również na ten adres e-mail będą wysyłane faktury za użytkowanie aplikacji.
Wiadomości ECO, to powiadomienia SMS wysyłane do klientów, na które nie ma możliwości odpowiedzenia. Wiadomości 2WAY, to typ powiadomień SMS wysyłanych do klientów, na które mają oni możliwość odpowiedzieć. Po odpowiedzeniu na wiadomość 2WAY odpowiednia informacja pojawia się w systemie. Oba typy wiadomości różnią się także stawką cenową za pojedyńczą wiadomość SMS.
Poniżej prezentujemy krótkie video poradniki, obrazujące funkcjonalności udostępniane przez Wirtualny Kalendarz. W napisach dołączonych do każdego filmu znajdziesz odpowiednie adnotacje.